اساسيات إدارة الحسابات

شخصيًا/عبر الإنترنت

 3 ايام

انجليزي/عربي

الأهداف التعليميه للدوره

تحديد ديناميكيات إدارة الحسابات واحتياجات العملاء وسلوكيات الشراء.
تخطيط وتحليل عملية لإدارة حساباتك الرئيسية بنجاح.
تنفيذ طرق لإنشاء وبناء والحفاظ على علاقات عمل إيجابية مع عملائك.
الحفاظ على حسابات العملاء وتعظيم الولاء والمشاركة وزيادة الإيرادات.

In-Person/Online

3 Days

English/Arabic

Learning Objectives

Identify the dynamics of account management, clients’ needs and buying behaviors.
Plan and analyze a process to manage your key accounts successfully.
Implement ways to create, build and maintain positive working relationships with your customers.
Maintain customers’ account, maximize loyalty & engagement, and increase revenue.

محتويات الدوره

Our Partners