تجربة العميل

اونلاين / اوفلاين 

2 يوم

انجليزي / عربي 

الاهداف التعليمية

وصف ما هي تجربة العملاء في العصر الحديث.
تمييز تجربة العملاء عن خدمة العملاء.
تحديد الأهمية المتزايدة لتقديم رحلات شاملة للعملاء.
تصميم شخصيات العملاء سواء داخليًا أو خارجيًا.
اكتساب أدوات عقلية تمكينية لنشر ثقافة التركيز على العميل في العمل.
إظهار صفات الموظف المعاصر الموجه نحو العملاء.
عرض المهارات اللازمة للتعامل مع أنواع مختلفة من العملاء لبناء علاقات طويلة الأمد.
استخدام أدوات مختلفة للتعامل مع الشكاوى وتحويل التحديات إلى فرص.

In Person/Online

2 Days

English/Arabic

Learning Objectives

Describe what customer experience is in the modern era.
Differentiate customer experience from customer service.
Identify the rising importance of offering end-to-end journeys.
Design customer personas whether internally and externally.
Acquire empowering mindset tools to spread customer-oriented culture in the business.
Demonstrate the characteristics of the modern customer-oriented employee.
Demonstrate the skills needed to deal with different types of customers in terms of building long term relationships.
Use different tools to complaints and transform challenges into opportunities.

الوحدات التعليمية

شركائنا